yää

förlåt för att vi inte har bloggat . :(

 

 

men iallafall så här va min dag igår  :) : 
vakna av att jonas storebror arvid dampa på husvagns rutan och kasta skor på axelia :) 
sen gick jonas och fredrik hem :p och då gick jag och axelia och åt nutellamacka och jodgubbar :)! MUUUMMMSS ......

 

+ = MUMMUIGT :)

 

 

sen lekte vi med hundarna , jätte söta !

sen åkte vi ut med båten till danholmen ( pastapestoön ) och bada och tog bilder :) 

här kommer några

 

 

 

ssen va jag ute med min hund :)

sen dampa min brosha på mej xpp

 

OCH PÅ SÖNDA ÅKER JAG TILL ITALIEN !! :D :D :D

bilder kommer när jag är där :)

 

jag kommer vara inne på msn  :)

 

 

P.S jag saknar dej lisa !!! ♥

big love , daniella ♥


Kommentarer
Postat av: aaaxelia! :D

det var roligt den natten!! haha! ;) <3 saknar er!

2010-07-26 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0