;)

halllow igen :D
idag hade man då en dag i skolan utan LISA :(:(:(:(
SAKNAR HENNE GROVT!
HAR INTE TRÄFFAT HENNE PÅ 5 HELA DAGAR :o :o:o:o:O:o:O

men hon kommer nog imon :)

idag ska jag spela matchhh :D
på kviberg klockan 20 : 00 tror jag XP
Kan ingen rolig människa komentera ? ;O

En sak daniella inte diggar är falska människor !
Om man säger typ att det är så fult att göra så elr ngt om en person                 och sen gör det elr går till den personen för att man har glömt vad man sa är ju okej .                                                 MEN OM MAN ÄR FALSK OCH SNACKAR SHEET SÅ DIGGAR JAG INTE.
JAG TROR INTE ATT NGN GÖR DE . xd
såntärstörande -.-
aja , sånt e livet va ?
hoho , ;D
nu ska jag byta ämne xd
JAG VILL KÖPA EN NY BIKINI !
men man kan ju inte visa sej när man ser ut som man göör . :(
aja man säger som axelia säger ; man blev som man blev när man inte blev som man skulle . :D

NU SKA NI FÅ SE MITT FINA NYA HALSBAND SOM JAG FICK AV LINNEA OCH SABINA , tack . älskar er!! ♥
och en najsig bild på mejj , bara för err . :D
love , daniellaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0