shhhooowallla :D
Om någon vill veta så siter jag här och lyssnar på jag vill om du vågar- pernilla wahlgren :D
DEN ÄGEEEEEEEEEEER :))
idag va det megaa skönt :D
men när jag och lollo skulle gå till elevens val så var moder natur tvungen att försöka få oss att sjunga : IT'S RAINING MEEEEEEEN !  :D
hon lyckades nästan ;)
(det regna som eff aa en)
bild på våra asss :D
hahhaha , kuligtttttttt :D
aah justdet , femmorna va i våran skola ida :D
jag skulle prata i ett klassrum me dem , xd
det va pinsamt xdd
ahhahaha , nu ska jag dra och kolla på en televishion :D
my last wors : 

IT'S RAINING MEEEEEN , HALLELUJAH !!! :D
hahahah ,
biglove daniella :) ♥

Kommentarer
Postat av: Gissa ?............Your My waterSiss ;D

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

faan va snygg bild xDDD

hahaha Hett (h)

good (y)

Älskar er :D<33

2010-05-21 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0