rubrik ? , vad är dee .........

HHAJJJ !
idag har man då varit på IKEA (svennebutik1) hoho , och då har man då köpt en sääng  (:
sen tycker jag att alla ska säga krya till LISA för att hon har fått en hjärnskakning , ):

nu vet jag inte vad jag ska skriva XD
hummmmmmmmmm, vad skulle en elefant skriva ?
jaja , jag skriver bara ngt ;D
JAG SKA FÖRSÖKA ATT BLOGGA VRJE DAG ;D
och jag undrar om ngn vet hur man kan ha en ipod på bloggen , vissa bloggar har det xd
jag och lisa vill oxå ha det .
kan inte ngn typ skriva ngt vi kan göra, typ ett tips elr ngt ?
PLZ?
Jag kan ju skriva om min helg ? :D

TORSDAG:
då var jag på det under bara landet och hade kul med axelia , annie och ella ! :D
AXELIAS KAMERA ÄR MEEEEEEEEEGGGGGGGGGGAAAAAAAA BRAAAAAA!
SÅ VI TOG JÄTTE MÅNGA BILDER NÄR VI HOPPA STUDSMATTA ( som va jobbig att sätta upp xd)OCH SÅNTT , :D
axelia ska skicka bilderna , :D
+ jag och ella och axelia sovde överr :D
FREDAGENN:
jätte solig da!
hoppa vi lite till , xd
den badade vi i axelias värmetunna :D
och sen sovde jag o axelia över igen , xd
det var så kallt i hennes husvagn så jag sovde me jacka (Y)
LÖRDA:
regnig dag -.-
men vi hade kul ändå, :D
linne o sabina kom upp till landet oxå :D
och sabina, linnea , annie och axelia badade :O 

GALNINGAAAAAAAAAAAAAAR !

Söndaa:
åkte hem :(
sen köpte jag säng och nu sitter jag i sängen och datar :D


BIG LOVE daniellaa♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0